Let Op! Heeft u een SLA (Service Level Agreement)? Dan geldt deze handleiding niet voor u. U vindt de contactgegevens in uw controlepaneel.

Waarom heb ik een pincode nodig?


De afgelopen jaren liepen we in toenemende mate tegen beperkingen aan bij het geven van telefonische ondersteuning.


Als gevolg van steeds strenger wordende privacywetgeving, werd het steeds lastiger om een goede ondersteuning te kunnen bieden via de telefoon.


Hierdoor hebben we besloten om te stoppen met het aanbieden van telefonische ondersteuning zoals we dat voorheen deden, en dit op een nieuwe manier in te gaan richten.


Als gevolg hiervan is het niet meer mogelijk om 'zomaar' te bellen met ons; u moet beschikken over een pincode. Met deze pincode weten wij zeker wie er belt, en kunnen we u dus weer gewoon goed helpen.

Waar vind ik mijn pincode?


U vindt deze pincode in uw controlepaneel, op https://login.mijn.versio.nl/.


Als u bent ingelogd, klikt u bovenin uw scherm op de tekst 'Phone Support'.





Als u op de tekst klikt, verschijnt er een menu, met een groene knop met de tekst 'Generate code'.





Wanneer u deze aanklikt, wordt er een pincode voor u gegenereerd. U krijgt deze, samen met het telefoonnummer dat u kan bellen, te zien.



Ik zie geen optie 'Phone Support' in mijn controlepaneel, hoe kan dat?


Momenteel is telefonische ondersteuning alleen beschikbaar voor klanten die 1 of meerdere Premium Webhosting pakketten afnemen.


We zijn bezig om iedereen de optie te geven om telefonische ondersteuning te krijgen, maar hebben hier nog even voor nodig. We verwachten deze feature in de loop van dit jaar breder uit te kunnen rollen.


Mocht u geen optie 'Phone Support' zien in uw controlepaneel, dan heeft u onder het account waar u op bent ingelogd, geen Premium Webhosting pakket. In dat geval helpen we u graag via de Live Chat op onze website, of uiteraard per e-mail op service [apenstaartje] pcextreme.nl.