Wanneer u een of meerdere producten over wil dragen aan een andere klant bij PCextreme, kan u dit via een verzoek via e-mail regelen.

Omdat de persoon of partij waar de producten aan overgedragen gaan worden ook de kosten voor de producten gaat dragen, moeten we ook van deze kant de bevestiging ontvangen dat de overdracht wenselijk is.


Samengevat moeten we dus twee mailtjes ontvangen:

1. Een mailtje vanaf het e-mailadres dat bij het account waar de producten nu onder staan, bij het primaire contactpersoon is opgegeven. In deze mail moeten duidelijk de producten beschreven staan die overgedragen moeten worden.

2. Een mailtje vanaf het e-mailadres dat bij het account waar de producten naar toe moeten worden overgedragen, bij het primaire contactpersoon is opgegeven. In deze mail moet duidelijk worden aangegeven dat het wenselijk is dat de overdracht plaatsvindt.

In het geval van een overdracht van een domeinnaam, moet binnen de account waar het domein wordt ondergebracht een whois-contact actief zijn.
Als het een nieuwe account is, kunt u de stappen in punt 2 van het volgende artikel volgen:

https://helpdesk.pcextreme.nl/support/solutions/articles/80000591566-hoe-pas-ik-de-houdergegevens-aan-van-mijn-domeinnaam-


Het e-mailadres waarvan het verzoek moet komen is in de regel hetzelfde e-mailadres als waar u ook de facturen op ontvangt.

U kunt deze berichten sturen naar administratie@pcextreme.nl .


Mocht de partij waar u de producten aan over wil dragen nog geen klant zijn bij PCextreme, kan deze zich een nieuwe account aanmaken aan de hand van het volgende artikel:

https://helpdesk.pcextreme.nl/support/solutions/articles/80000591558-hoe-maak-ik-een-nieuwe-account-aan-