Als je klant ben van PCX heb je een eigen klantomgeving. Je logt hier op in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ben je deze kwijt dan kun je deze weer herstellen. We leggen je in dit artikel hier meer over uit.


Inhoudsopgave


Wachtwoord kwijt

Als je jouw wachtwoord bent vergeten kun je een nieuw wachtwoord opvragen via onze wachtwoord reset pagina. Voer op deze pagina je mailadres in en ontvangt een wachtwoord reset mail.


Mailadres vergeten

In verband met privacy wetgeving mogen we je mailadres niet zomaar telefonisch doorgeven. Je mailadres is doorgaans hetzelfde adres waar je facturen en andere mail van ons op binnenkomt. Je mag het mailadres wel zelf opnoemen; dan bevestigd een collega graag of dit klopt.


Mail niet meer bereikbaar

Is het mailadres in onze administratie niet meer bereikbaar voor jou? Dan kunnen we je mailadres aanpassen. Hier zijn wel strenge voorwaarden aan verbonden. Neem contact met ons op en stuur ons per mail de volgende gegevens:


  • Een kopie van een geldig identiteitsbewijs;
  • Het gewenste mailadres;
  • Je klantnummer;
  • Een uittreksel van de KvK niet ouder dan drie maanden (alleen als je een zakelijk account hebt).


NB: Op het identiteitsbewijs moet je pasfoto en BSN onherkenbaar zijn; anders mogen we het niet in behandeling nemen. Als je een KvK document meestuurt moet de persoon op het uittreksel overeenkomen met die op het ID bewijs.